Studium v Austrálii je velký krok – nová země, nové prostředí, nové výzvy. U nás v Australia Best Study ale nikdy nejsi na tohle dobrodružství sam/a. Od prvního dne jsme tady pro tebe a zajišťujeme kompletní podporu, aby tvůj začátek v Austrálii proběhl hladce, bezpečně a bez stresu.

 

Co všechno pro tebe zařídíme po příletu?

 

✈️ Vyzvednutí na letišti

 

Nemusíš se bát, že bys po dlouhém letu byl/a ztracen/á. Na letišti na tebe bude čekat náš zástupce, který tě přivítá a odveze do tvého předem zajištěného ubytování.

 

🏡 Ubytování připravené předem

 

Ještě před tvým příjezdem ti pomůžeme s výběrem vhodného ubytování – ať už hledáš studentský dům, sdílený byt nebo hostitelskou rodinu. Vše je připravené, aby jsi si po příletu mohl/a hned odpočinout.

 

📱 Aktivní australská SIM karta

 

Ihned po příletu od nás dostaneš aktivní SIM kartu s australským číslem, aby jsi mohl/a být v kontaktu s rodinou, přáteli i námi.

 

💳 Bankovní účet

 

Založení bankovního účtu ti zařídíme ještě před tvým příjezdem. Po příletu už jen podepíšeš potřebné dokumenty a účet je připraven k použití.

 

🧾 TFN (Tax File Number)

 

Aby jsi mohl/a v Austrálii legálně pracovat, potřebuješ TFN. I o to se postaráme – žádost podáme za tebe a vše vysvětlíme.

 

A to nejdůležitější – jsme tu pro Tebe pořád!

 

Víme, že začátky můžou být těžké. Proto jsme ti k dispozici nejen v prvních dnech, ale po celou dobu tvého pobytu. Potřebuješ poradit s hledáním práce, přihlášením do školy, výběrem kurzu, přestěhováním, nebo třeba jen podporu v náročné situaci?

Stačí se ozvat – a my Ti rádi pomůžeme.

 

S námi nejsi sam/a

Australia Best Study – tvůj spolehlivý partner pro studium a život v Austrálii.

 

❓ Často kladené otázky (FAQ)

 

1. Co když mi zpozdí let? Přijede na mě někdo i tak?

Ano! Sledujeme aktuální informace o tvém letu, takže pokud dojde ke zpoždění, náš zástupce na tebe počká. Vždy máme záložní plán – hlavní je, aby jsi v pohodě dorazil/a a necítil/a se ztracen/a.

2. S jakým předstihem musím řešit ubytování?

Ideálně alespoň 2–3 týdny před příletem. Čím dřív  tím víc možností ti můžeme nabídnout. Pomůžeme ti vybrat vhodný typ ubytování podle rozpočtu, lokality i tvých preferencí.

3. Dostanu SIM kartu hned na letišti?

Ano, SIM kartu s australským číslem ti předáme hned při příletu. Pomůžeme ti ji i aktivovat, takže budeš moci okamžitě komunikovat.

4. Musím si sám založit bankovní účet a žádat o TFN?

Ne – vše za tebe zařídíme. Před příletem připravíme založení bankovního účtu i žádost o TFN. Po příletu jen podepíšeš potřebné dokumenty a vše bude hotové.

5. Co když v Austrálii něco nebudu vědět nebo si nebudu vědět rady?

Od toho jsme tu my! Ať už jde o práci, školu, zdravotní péči, přesun do jiného města, problémy s vízem nebo jen tipy na život v Austrálii – jsme ti kdykoliv k dispozici.

6. Jak dlouho trvá, než můžu začít pracovat?

Obvykle hned po obdržení TFN, které ti pomůžeme vyřídit co nejrychleji. Také ti poradíme, kde hledat práci a jak se připravit na pohovor.

7. Co když se chci přestěhovat nebo změnit školu?

I s tím ti rádi pomůžeme. Spolu to probereme a najdeme nejlepší řešení podle tvé situace.